Povrat broda

POVRAT BRODA (CHECK-OUT)

Klijent sam odvozi svoj otpad i odlaže ga na za to predviđeno mjesto u marini. Klijent je dužan plovilo vratiti u ispravnom stanju (odnijeti smeće, oprati suđe). Naknada štete izvršit će se u slučaju nečistoće plovila (nemar prema posjedu) i nepoštivanje kućnog reda.

Ukoliko tijekom trajanja chartera plovidba iz bilo kojeg razloga nije moguća i/ili je kašnjenje u povratku plovila neizbježno, Klijent mora obavijestiti voditelja baze i AC, tražeći daljnje upute. Nepovoljni vremenski uvjeti ne mogu opravdati kašnjenje dogovorenog povratka plovila.

U slučaju eventualnog kašnjenja, koje nije uzrokovano tehničkim nedostacima na plovilu, Klijentu se može naplatiti kao i kolateralna šteta nastala kašnjenjem.

U slučaju da se plovilo vraća u drugu luku, a ne u onu koja je dogovorena kao odredišna luka, Klijent snosi troškove prebacivanja plovila u dogovorenu odredišnu luku, penale za kašnjenje povratka, te svake štete koja je eventualno nastala prijenosom, a koja nije pokrivena osiguranjem plovila te štete eventualno nastale tijekom prijenosa plovila.

AC, odnosno ovlaštena baza ima pravo sve troškove nastale kašnjenjem ili prijenosom plovila naplatiti prvenstveno iz jamčevine. Ukoliko troškovi premašuju iznos jamčevine Klijent je dužan platiti iznos koji nedostaje između iznosa uplaćene jamčevine i iznosa stvarnog troška.

Naručitelj je dužan obavijestiti predstavnika AC-a o svim nedostavima ili oštećenjima. Ukoliko je oštećenje ispod vodene linije ili se pretpostavlja da je ispod vodene linije plovila, potrebno je plovilo detaljno pregledati intervencijom profesionalnih ronilaca ili plovilnom dizalicom. Predstavnik AC odlučuje o načinu pregleda, a Naručitelj snosi pripadajuće troškove.

Klijent je suglasan i izjavljuje:

  • Dostaviti kompletan popis posade, s punim imenom i prezimenom, adresom, datumom i mjestom rođenja, državljanstvom, te vrstom i brojem valjane identifikacijske isprave, a za skipera trenutno važeću skipersku dozvolu, najkasnije tjedan dana prije datuma početka razdoblja najma.
  • Da posjeduje važeće putne isprave. Klijent snosi sve troškove vezane uz gubitak ili krađu dokumenata tijekom trajanja najma.
  • Pažljivo pročitati svu pisanu dokumentaciju na ploči.
  • Ploviti na siguran, odgovoran način, nikada pod utjecajem alkohola ili narkotika, te pažljivo rukovati svom opremom.
  • Upotreba plotera služi samo kao pomoć pri navigaciji. U osnovi, navigacija se mora vršiti pomoću pomorskih karti na brodu. To je također trenutna sudska praksa u većini zemalja. Loše ponašanje može imati posljedice odgovornosti za odgovornog skipera.
  • Ploviti samo unutar teritorijalnih voda Hrvatske. Plovidba izvan teritorijalnih voda Hrvatske dopuštena je samo ako se pribavi potpisana dozvola od AC kao i drugi potrebni i povezani dokumenti.
  • Ploviti samo po sigurnim vremenskim uvjetima i dobroj vidiljivosti, izbjegavajući sva opasna područja.
  • Od brzine vjetra s najavljenim vršnim udarima većim od 25 čvorova potrebno je pridržavati se uputa uprave baze, bilo da dopuštaju plovidbu ili upućuju Klijenta da traži sigurno sidrište. Ako se zahtjevu ne udovolji, svi zahtjevi za nastalu štetu protiv davatelja chartera i osiguranja bit će odbijeni.
  • Prilagoditi jedrednje vremenskim uvjetima i sposobnostima posade.
  • Ne napuštati luku ili sidrište ako plovilo ili njegova oprema bitna za sigurnost plovidbe nije u funkciji.
  • Jahtu vratiti s punim spremnikom. Rezervni kanistri goriva i rezervni kanistri za vanbrodski motor predaju se prazni i ne moraju se vraćati napunjeni. Nakon provjere funkcionalnosti kanalizacijskog spremnika prilikom prijave, neće se uvažavati reklamacije začepljenih kanalizacijskih spremnika tijekom najma ili pri odjavi.
  • Da nikada ne napušta luku ako su lučke vlasti odredile zabranu isplovljavanja ili u slučaju nedovoljnih zaliha goriva.
  • Ograničiti broj ljudi na brodu na ne veći od određenog broja za tu vrstu plovila, kao i osigurati da samo ljudi s popisa posade mogu ući na brod.
  • Ne sudjelovati u regatama ili utrkama bez prethodne pismene dozvole AC-a.
  • Ne tegliti drugo plovilo i poduzeti sve mjere kako bi se izbjegla situacija u kojoj bi trebalo tegliti unajmljeno plovilo.
  • Pristati na raskid Ugovora o najmu ako je bilo koji član posade ili putnik prekršio važeći zakon i/ili propise Republike Hrvatske; AC preuzima ovlasti nad plovilom, a Klijent ostaje bez prava na bilo kakvu naknadu. AC neće biti odgovoran za bilo kakvo kršenje zakona ili propisa koje počini Klijent ili bilo koja druga osova na brodu i Klijent preuzima punu odgovornost.
  • Prihvatiti financijsku odgovornost za bilo koju odgovornost koju AC može imati prema trećim stranama, a koja je posljedica nemara ili propusta Klijenta ili unajmitelja.
  • Prihvatiti odgovornost za kršenje bilo kojeg pravila plovidbe ili drugih zakona i propisa tijekom trajanja ugovora, koja ne prestaje raskidom Ugovora o najmu ili razdoblja najma.
  • O svakom kvaru, nesreći ili oštećenju plovila odmah obavijestiti AC i bazu AC-a te obavezno evidentirati događaj, prijaviti događaj u najbližoj lučkoj kapetaniji i zatražiti ovjereno izvješće lučkog kapetana, liječnika ili drugog nadležnog tijela.
  • Odmah obavijestiti AC i bazu AC-a o svakom kvaru ili kvaru plovila ili njegove opreme uzrokovane normalnim trošenjem. AC je dužan popraviti kvar u roku od 24 sata od primitka obavijesti. U slučaju da AC popravi kvar u tom roku, Klijent nema pravo na naknadu štete. Telefonski brojevi za hitne slučajeve za obavještavanje o kvaru nalaze se u dokumentaciji plovila.
  • Prihvatiti punu financijsku odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu nemarom ili propustom, koja nije pokrivena osiguranjem i za koju je AC odgovoran prema trećoj strani.
  • Odmah obavijestiti AC i nadležna tijela u slučaju nestanka plovila ili njegove opreme, plovila koje nije prikladno za plovidbu, zapljene plovila ili provedbe ograničenja krstarenja od strane državnih tijela ili terćih strana. U takvim okolnostima, Klijent će zatražiti kopiju policijskog izvješća.
  • Prihvatiti punu odgovornost u slučaju zapljene plovila od strane nadležnih državnih tijela zbog neovlaštenih ili nezakonitih radnji (komercijalni ribolov, krađa artefakata s morskog dna, itd.) počinjenih tijekom razdoblja najma.
  • Prihvatiti odgovornost u slučaju ozbiljnog onečišćenja mora tijekom točenja goriva ili zbog neprikladnog odlaganja otpada.
  • Kućni ljubimci (mačke, psi i sl.) i životinje dopušteni su na brodu samo uz prethodni dogovor s AC-om te se dodatno naplaćuju prema cjeniku AC-a.
  • Prihvatiti odgovornost za sve radnje ili propuste putnika na brodu prema popisu registriranih putnika, kao i onih osoba kojima je Klijent dozvolio boravak na brodu.

Klijent snosi punu materijalnu i kaznenu odgovornost za postupanje suprotno ugovorenim obvezama.

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »