Preuzimanje broda

UKRCAVANJE (CHECK-IN)

Prilikom preuzimanja plovila Klijent obavlja cjelokupni pregled plovila i potpisuje check-in listu kao potvrdu da tom prilikom nisu nastala nikakva oštećenja na plovilu uključujući i podvodni dio plovila.

Ukoliko je rani check-in rezerviran uz nadoplatu i potvrđen od strane AC-a, AC će učiniti sve da ispoštuje dogovoreno vrijeme check-ina. Zbog mogućnosti nepredviđenih događaja (kao što je kasni povratak od strane prethodnog klijenta, potrebni popravci na brodu), obećano vrijeme prijave ne može se jamčiti. Ako se obećano vrijeme prijave prekorači, dodatna naknada plaćena za to bit će vraćena. Daljnji zahtjevi Klijenta i bilo kakva daljnja odgovornost AC-a su izričito isključeni.

Klijent je dužan platiti AC-u na dan prijave boravišnu pristojbu po osobi po noćenju na brodu, tranzitni dnevnik i sigurnosni polog za pokriće bilo kakve štete ili gubitka koji može nastati tijekom chartera, a koji nije pokriven osiguranjem plovila. Polog se plaća u gotovini ili kreditnom karticom putem POS uređaja koji automatski vrši predautorizaciju.

Polog će biti u cijelosti vraćen Klijentu nakon što bazno osobljno AC-a potvrdi da je plovilo vraćeno na vrijeme i na dogovoreno mjesto, da je plovilo čisto (poštivanje kućnog reda) i u dobrom stanju s punim spremnikom goriva, te nakon potpisivanja check-out liste od strane skipera koja sadrži obavijest da nije došlo do oštećenja na plovilu i/ili njegovoj pripadajućoj opremi, niti situacija na temelju kojih bi treće osobe mogle tražiti štetu. Sigurnosni polog izvršen predautorizacijom kreditne kartice bit će automatski deblokiran u određenom razdoblju, u skladu s protokolom Klijentove banke za izdavanje predautorizacije.

U slučaju štete pokrivene policom osiguranja i iznosa popravka koji premašuje iznos pologa, AC, odnosno ovlaštena bazaa će zadržati cjelokupni polog i izdati odgovarajući račun Naručitelju. Ukoliko Klijent ne prihvati plovilo u roku od 24 sata od dogovorenog vremena i mjesta bez prethodne obavijesti, AC zadržava pravo raskida ugovora bez daljnjih potraživanja od strane Klijenta prema tvrtki.

Isključena je odgovornost AC-a za bilo koji iznos veći od ugovorene cijene najma i za bilo koji drugi zahtjev za naknadu štete. Prilikom prijave, Klijent je dužan pažljivo pregledati plovilo i njegovu opremu te potvrditi da je stanje inventara i opreme u skladu s prijavnom listom.

Sve pritužbe na stanje plovila ili opreme Klijent je dužan pismeno podnijeti na Check-in listi prije preuzimanja plovila. AC neće prihvatiti odgovornost za bilo kakve zahtjeve ili smanjenje cijene proizašle iz skrivenih nedostataka i nedostataka plovila i/ili opreme u trenutku ukrcaja i redovitog održavanja plovila kao i za nedostatke i kvarove koji se mogu pojaviti nakon trenutka ukrcaja, koje AC nije mogao predvidjeti ili spriječiti.

Prilikom prijave Klijenta plovilo će imati sve važeće dokumente kao i ostale priloge iz mape plovila. Klijent se obvezuje izuzetno pažljivo čitati navedene dokumente i vratiti ih prilikom odjave. Svaki prigovor na zaprimljenu dokumentaciju Klijent je dužan podnijeti u pisanom obliku prije preuzimanja plovila.

Klijent je dužan čuvati dokumente plovila  preuzete prilikom prijave i imati ih u slučaju pregleda na moru te ih vratiti na recepciju prilikom odjave. Svako oštećenje ili gubitak dokumenata plovila naplaćuje se prema Cjeniku AC.

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »